Delegowanie pracowników a dyrektywa unijna

Każdy pracodawca który decyduje się na delegowanie swojego pracownika ma obowiązek znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy zaledwie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w spotkaniu lub spotkaniu z przypuszczalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci wysłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszystkie ważne oraz przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie Stefan Schwarz. Jeżeli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.